Fortsatt telefoniproblem

Styrelsen har idag 12/6 träffat representanter för Qmarket och Riksnet  och diskuterat störningarna  på fibernätet och framfört krav på kompensation på grund av utebliven högkvalitativ tjänst. Enligt Qmarket/Riksnet beror störningarna på problem i Qmarkets eget nät. Det vill säga att vårt eget nät som inom någon månad ska besiktigas är utan fel. Qmarket/Riksnet tar problemen på stort allvar och representanter för företagsledningen avser att  träffa styrelsen om 3-4 veckor och presentera en åtgärdsplan och förslag till kompensation.

Problemen kommer troligtvis att kvarstå en tid och för att hantera felanmälningar utökar     Riksnet  kundtjänsten med flera personer.

So medlem ber vi dig att ALLTID FELANMÄLA driftstörningar. För att leverantören skall se och förstå omfattningen av problemen gäller det att ALLA MEDLEMMAR FELANMÄLER VARJE GÅNG ett fel uppträder.

Felanmälan görs antingen per telefon eller mail till:
0770-33 99 33.
support@riksnet.se